Novostavba obchodního a společenského centra na okraji Olomouce s prodejní plochou 32 000 m². Díky pokrokové architektonické koncepci, která se radikálně liší od uniformních staveb nových nákupních středisek v Čechách a na Moravě, se stalo olomoucké centrum jedinečným projektem, který byl oceněn druhým místem v prestižní české soutěži „Nejlepší z realit“. Namísto typické krabicové stavby nákupního centra vytvořili architekti komplex připomínající venkovskou usedlost s větrným mlýnem a sýpkou, která reflektuje místní identitu, historii a tradici. Řešení vnitřních prostor se nese v duchu světla a slunce jako symbolů životadárného pramene pro zdejší zemědělce.
Zpracování architektonicko-stavebního řešení dokumentace pro stavební povolení, dále zpracování realizační projektové dokumentace a autorský dozor, spolupráce s architektonickým studiem T+T Design.
Webové stránky obchodního centra jsou https://www.olympiaolomouc.cz/