Filtrovat podle:

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Filtrování podle:
Zobrazeno 9 z 9 výsledků
Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně – ICRC
2010-2015
Řízení výstavby
Řízení výstavby
Zdravotnictví a věda
více než 1000 mil. Kč
2015

Projekt Mezinárodního centra klinického výzkumu patří mezi nejvýznamnější české vědecké projekty, díky spolupráci Fakultní nemocnice u sv. Anny a Mayo Clinic vzniknul v Brně unikátní výzkumný areál. Samotná stavba objektu byla prováděna za plného provozu areálu Fakultní nemocnice u sv. Anny a na velice omezené ploše.

Mezinárodní centrum klinického výzkumu (ICRC) FN u sv. Anny v Brně byla postavena ve dvou etapách, první byla dokončena v roce 2012 a druhá v roce 2015.

K4 zajišťovala pro objednatele Projektové řízení stavby systémem Project management, Technický dozor objednatele, Cost control, Document control a Koordinaci BOZP.

Průmyslový areál LIFOCOLOR
2014-2015
Projektování staveb
Projektování staveb
Řízení výstavby
Průmysl a logistika
100 až 1000 mil. Kč
2015

Výrobní hala s administrativní budovou

Výstavba výrobní haly, vývojového centra a kancelářskou částí pro společnost LIFOCOLOR, která se zabývá výrobou barevných koncentrátů a aditiv pro termoplasty.

Výrobní areál firmy LIFOCOLOR byl vybudován v brněnské průmyslové zóně Černovická terasa. Zastavěná plocha činí cca 4 200 m². Důvodem stavby bylo rozšiřování výroby společnosti LIFOCOLOR, kdy dosavadní výrobní kapacity již nestačily pokrýt plánovaný odbyt.

Celý areál tvoří třípatrová administrativní budova, vývojové centrum s prosklenou fasádou a hala o výšce 12,5 metrů, která plní funkci výrobní a skladovou.

Společnost K4 a.s. byla generálním projektantem a zároveň řídila samotnou výstavbu.

Průmyslový areál Visteon-Autopal, Hluk
2013-2015
Řízení výstavby
Řízení výstavby
Průmysl a logistika
100 až 1000 mil. Kč
2015

Výrobní závod Visteon Autopal

Novostavba a stavební úpravy stávajících průmyslových objektů v továrně na výrobu chladičů pro automobilový průmysl ve městě Hluk. Výstavba probíhala ve 3 etapách a sestávala z výstavby nové výrobní haly a navazujících stavebních úprav ve stávajícím provozu. Naše společnost připravovala a řídila stavební a montážní práce technologií v režimu Project Management a vykonávala technický dozor investora.

Areál dopravní výchovy – Riviéra
2014-2015
Projektování staveb
Projektování staveb
Sport
10 až 100 mil. Kč
2015

Areál dopravní výchovy v Brně na Riviéře

Rekonstrukce klasicistního zámečku a novostavba zastřešeného dopravního hřiště ve sportovním areálu Riviéra v Brně.

Největší dopravní hřiště v ČR

Samotné hřiště je tvořeno sítí pozemních komunikací s parametry pro jízdu na jízdním kole. V tomto prostoru je možno navodit řadu požadovaných dopravních situací. K tomu slouží i systém mechanicky vyměnitelného svislého dopravního značení, které zaručuje proměnlivost a univerzalitu hřiště, a centrální velín pro ovládání světelné signalizace a řízení provozu.

V plochách uvnitř hřiště jsou rozmístěny elektronické testovací tabule přinášející další formu vzdělávání. Zázemí je umístěno do nově rekonstruovaného objektu bývalé posilovny. Sestává ze vstupního prostoru, šatny s uzamykatelnými skříňkami, sociálním zázemím s oddělením pro personál, skladu stovky jízdních kol včetně nářadí na jejich případnou opravu.

Dopravní hřiště Riviéra je doplněno pobytovými plochami s prostorovou rezervou pro instalaci doplňkových trenažéru a simulátorů – simulátor pro výstup z převráceného vozidla, simulátor nárazu, opilecká stezka a dalšího mobiliáře. Na objekt navazuje venkovní dopravní hřiště, které je v době letního provozu s vnitřním hřištěm propojeno shrnovacími stěnami z plachtoviny. Co do velikosti se jedná o největší dopravní hřiště v České republice.

Rekonstrukce zámečku

Provoz objektu nově slouží jako prostor pro teoretickou část výukových programů dopravní výchovy a zároveň jako administrativní část areálu dopravní výchovy.

Symetrická klasicistní budova s velkorysým trojramenným schodištěm obsahuje také polyfunkční sál, který svými možnostmi využití přesahuje programovou náplň Areálu dopravní výchovy. Počítá se zde i s pořádáním společenských a kulturních akcí. Na hlavní foyer s recepcí dále navazují učebny, šatny a sociální zázemí návštěvníků i personálu. V podkroví nalezneme kanceláře a šatny pracovníků městské policie. V suterénu se nacházejí technické prostory a sklady.

Výzkumné centrum CEITEC
2010-2014
Řízení výstavby
Řízení výstavby
Zdravotnictví a věda
100 až 1000 mil. Kč
2014

Výstavba centra CEITEC (Central European Institute of Technology – Středoevropský technologický institut) v Brně Pod Palackého vrchem.

Komplex sestává ze čtyř pavilonových objektů, rozdělených dle jednotlivých oborů aplikovaného výzkumu, vyžadující především odborná pracoviště, laboratoře a specializované prostory, na čtyři základní sekce. Řešené území o celkové výměře 32 tis. m², celková zastavěná plocha objektů 6,2 tis. m², celková podlažní plocha objektů 16,7 tis. m².

Zastupování investora při přípravě a výstavbě, výkon komplexní investorsko-inženýrské činnosti – supervize projektových prací, technický dozor objednatele a koordinátor BOZP.

Vila Stiassni, Brno Masarykova čvrť
2012-2014
Řízení výstavby
Řízení výstavby
Rekonstrukce
10 až 100 mil. Kč
2014

Vila Stiassni – rekonstrukce

Rekonstrukce památkově chráněné budovy, funkcionalistické vily Stiassni. Vila Stiassni byla postavena v roce 1930 podle návrhu architekta Ernsta Wiesnera. Takzvaná Vládní vila byla zrekonstruována v letech 2012 až 2014.

Centrum obnovy památek architektury 20. století

Samostatnou částí tohoto projektu byla novostavba národního metodického centra obnovy památek architektury 20. století (COPA) se zaměřením na 20. až 40. léta minulého století. Společnost K4 a.s. se na této realizaci podílela výkonem technického dozoru stavebníka a koordinací BOZP.

VIDA Science Centrum Brno
2014
Projektování staveb
Projektování staveb
Zdravotnictví a věda
100 až 1000 mil. Kč
2014

VIDA! science centrum Brno – Zábavní vědecký park

Interaktivní centrum popularizace, propagace a medializace vědy a výzkumu, které se nachází v prostorách pavilonu D v areálu brněnského výstaviště. Pavilon byl dokončen v roce 1973 (arch. Zdeněk Denk) s hlavním vstupem orientovaným do areálu výstaviště jako součást urbanistické struktury pavilonů, postupně budovaných podél ulice Křížkovského. Původní kvádr vstupní haly ze strany výstaviště byl přeměněn na součást expozice – Science Theatre a nový vstup – amoeba, která je zároveň charakteristickým prvkem nového využití objektu, vznikl na protilehlé straně.

Společně s přístřeškem u zastávky autobusu je vstupní amoeba výrazově postavena do kontrastu s původním strohým výrazem pavilonu a tvoří orientační bod pro nový vstup do VIDA! Science Centra. Jejich organická forma je tvořena ocelovou konstrukcí s plechovými šablonami na vnitřním plášti a klasickým klempířským oplechováním z vnějšku. Vlastní pavilon byl naopak rekonstruován s respektem k původnímu charakteru všech konstrukcí (prostorová příhradovina střechy na 8 mohutných sloupech), a to včetně kompletně nového obvodového pláště, osazeného na původní ocelové konstrukci pláště.

Expozice VIDA! parku

Na ploše téměř 5000 m² se nachází přes 150 interaktivních exponátů (např. oceán v lahvi, kolo na laně, rotující místnost, zemětřesná deska, model srdce v nadživotní velikosti). Stálá expozice je rozdělena do 4 základních oblastí – Planeta, Civilizace, Člověk a Mikrosvět. V každé z těchto oblastí jsou přítomní tzv. vidátoři – lektoři, průvodci, kteří mají na starost vědecké pokusy a pomoc při obsluze exponátů. Doprovodný program zahrnuje představení s vědeckými pokusy a speciální programy pro školy i veřejnost.

Webové stránky samotného VIDA centra naleznete na tomto odkazu https://vida.cz/

Makro Metro Cash&Carry
1998-2014
Řízení výstavby, Projektování staveb
Projektování staveb
Řízení výstavby
Obchod
více než 1000 mil. Kč
2014

Makro / Metro Cash&Carry

Společnosti Makro Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR jsou dceřiné společnosti METRO Group, působící ve více jak 30 zemích, zabývající se velkoobchodním prodejem potravinářského a spotřebního zboží registrovaným podnikatelům. Hypermarkety Makro v ČR a Metro na Slovensku začaly být budovány v prvním desetiletí 21. století. Brzy se staly populární zejména pro podnikatele v gastronomii a ve službách.

K4 a Makro / Metro skupina

Naše firma se podílela na projektování a výstavbě nebo přestavbě většiny prodejních, skladovacích a administrativních objektů skupiny Makro ČR a Metro SK. Postupně jsme řešili v letech 1998-2014 stavby v Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Olomouci, Plzni, Praze, Ústí n. Labem, Zlínu, Bratislavě, Nitře, Žilině, Košicích, Zvolenu a dalších.

Motel One
2014
Řízení výstavby
Řízení výstavby
Bydlení a služby
100 až 1000 mil. Kč
2014

Motel One

Stavební úpravy stávající sedmipatrové budovy z počátku 20. století a její adaptace pro potřeby hotelového řetězce Motel One formou construction managementu. Hotel je stavebně propojen pasáží s administrativním centrem Florentinum. Hotel má 140 pokojů pro až 250 osob. Stavební práce probíhaly v bezprostřední blízkosti dopravní tepny Na Poříčí.

Co o nás říkají klienti?

Nová Zbrojovka

Miroslav Pekník

Prohlédnout projekt

Roderick Barker

Technology Park Brno

Prohlédnout projekt

Čtvrť pod Hády

Ing. Dalibor Lamka

Firma K4 a.s. na projektu čtvrť Pod Hády pracovala jako generální projektant od r. 2019.

Nejprve na studii optimalizace 1. etapy výstavby, na kterou pak navázaly další stupně PD této etapy (DSP a OPS). Zároveň v letech 2021 a 2022 také vypracovali DÚR na další etapy výstavby tohoto rozsáhlého projektu (etapy 2 a 3).

Spolupráce s firmou K4 probíhala v zásadě bez problémů, přestože v jejím průběhu docházelo k poměrně rozsáhlým změnám zadání. Projektová dokumentace byla zpracována řádně a v souladu s uzavřenou smlouvou. Na spolupráci oceňujeme především dobrou koordinaci jednotlivých etap tak rozsáhlého projektu.

Ponava City

Ing. Marek Zaduban

Firma K4 a.s. na projektu PONAVA CITY pracovala jako generální projektant od r. 2016.

Nejprve na studii ve spolupráci s architekty projektu, na kterou pak navázaly další stupně projektové dokumentace (DŮR, DSP, DVZ a OPS). Zároveň také v průběhu výstavby prováděla autorský dozor.

Spolupráce s firmou K4 probíhala bez větších problémů, přestože v jejím průběhu docházelo k poměrně rozsáhlým změnám zadání.